o nas
Nasza firma istnieje nieprzerwanie na rynku od 2005 roku, świadcząc głównie usługi z zakresu wsparcia sprzedaży oraz marketingu.
Tworzymy i organizujemy kompleksowe akcje promocyjne na terenie całego kraju. Jesteśmy zespołem złożonym z grupy doświadczonych specjalistów z wielu dziedzin: marketingu, sprzedaży, grafiki i informatyki. Nasi pracownicy to osoby nie tylko pracujące w wybranej przez siebie specjalności, ale także traktujące to, co robią - jako pasję i hobby, przez które się realizują. To powoduje, iż każdy projekt traktujemy również jako formę samorealizacji, co wpływa pozytywnie na efekty Naszej pracy.
Współpracujemy od lat z wieloma znanymi firmami, wspierając kampanie promujące ich marki. Nasze doświadczenie to kilkaset zrealizowanych wspólnie projektów, setki zatrudnionych promotorów, hostess, merchandiserów oraz co dla Nas najważniejsze – zadowolenie wielu współpracujących z Nami Klientów.
dlaczego my?
Posiadamy ogromną, liczącą ponad 6000 osób - bazę promotorów, hostess oraz merchandiserów, których wiedzę w sposób cykliczny i regularny uzupełniamy poprzez prowadzenie szkoleń oraz testów kompetencji.
Posiadamy własny system raportowania on-line, dzięki któremu Klienci naszej firmy mają stały dostęp do monitorowania przyrostu sprzedaży, przez co mogą szybko reagować na zmiany rynkowe.
Jesteśmy firmą rzetelną, o czym świadczy fakt, iż spore grono promotorów, hostess i merchandiserów współpracuje z Nami od kilku lat. To podkreśla Naszą wiarygodność na rynku pracy, zarówno w kwestii wynagrodzeń jaki i rodzaju zatrudnienia.
Aspekty te powodują, że świadczymy usługi na najwyższym poziomie, zapewniając Naszym klientom najlepiej wykwalifikowaną i wyselekcjonowaną kadrę, która dopasowana jest idealnie do potrzeb danego Klienta.
Zaufali nam: